måndag, april 21, 2008

Höjdpunkter och lågvattenmärken

Höjdpunkter och lågvattenmärken i helgen som varit:
Vin och middag med Pernilla i fredags!
Att mormor bara sov när jag och Tove hälsade på henne i lördags ...
Sektstämningen på Håkan H på Fryshuset i lördags!
Att ligga i solen vid Karlbergs slott i söndags!
Att vara tvungen att åka hem klockan tre och jobba i stället för att ligga kvar i solen vid Karlbergs slott ...
Att genomgången av manus nu är klart!

Höjdpunkter och lågvattenmärken i veckan som kommer:
Vin med Anna på tisdag!
Den förbaskade deklarationen som ligger och surblänger på mig i halllen ...
Middag hos Charlotta och gudson på onsdag!
Fönstren hemma i lägenheten som snart knappast kan kallas genomskinliga längre och som vid något tillfälle måste tvättas. Tvätta fönster är den enda hushållssyssla som är ännu tristare än att stryka ...
Middag med Jolle och pappa på torsdag!
Stämmohelg med SFF och tillhörande festligheter!
Att jag missar Annas fest eftersom den går av stapeln samma dag som middagen på KB ...
Att jag har gett mig sjutton på att se Toulouse-Lautrec på söndag!